Søgeformular i FP2003
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-01-05 12:28

I Egenskaber for søgeformular hedder fane nr. to Søgeresultater. Dér står
så "Ordliste, der skal søges i:" og i ruden er ordet Alle highlightet. Hvad
forstår man ved 'ordliste', og skal ordet Alle erstattes med et andet?
Hvilket?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 00:39

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad
> forstår man ved 'ordliste', og skal ordet Alle erstattes med et andet?

Forudsætning for nedennævnte er, at der er FP server extensions på dit
webhotel.

Du skal ikke erstatte "Alle". Hvis dit websted ligger på en Windows server,
skal der være tændt for indexering servicen på dit websted (det kan kun dit
webhotel gøre) for at søgningen kan fungere. Denne service på serveren vil
opbygge flere filer i en mappe på webstedet der hedder catalog.wci. Dette
kan betragtes som en ordliste.

Hvis ikke det er en Windows server, vil der være noget tilsvarende, som
bygger en ordliste der kan søges i. Også her er det noget dit webhotel skal
etablere, hvis du ønsker at lægge en søgefunktion på dit websted.

På nogle webhoteller stilles der ganske omfattende værktøjer til rådighed
for brugerne, så man selv kan vedligeholde de fleste funktioner på
serveren, men jeg er endnu ikke stødt på et webhotel, som tilbød indexering
som en del af det administrative interface.

"Alle" dækker altså alle mulige ordlister der måtte være til rådighed at
søge i.

mvh
Ulrik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-01-05 12:32

Ulrik Friis skrev bl.a.:

> [...]
> webhotel.
>
> Du skal ikke erstatte "Alle". Hvis dit websted ligger på en Windows

Tak, jeg vil straks henvende mig til hotellet.

Mvh.: Jørgen Grandt