Opdatere hjemmesiden automatisk
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-01-05 11:42

Hej NG

Jeg har en hjemmeside hvor der kommer nyheder næsten dagligt for i
øjeblikket.

Læsere som har surfet ind på hjemmesiden, og vender tilbage nogle timer
senere eller næste dag, kommer tilbage til samme gamle side. De skal
egentligt trykke på "opdater" i deres browser før de allersidste nyheder
indlæses. Er der en mulighed for at i hvertfald forsiden kan opdateres
automatisk for andengangs-brugerne når de surfer forbi?

Mvh

Emil Jensen
Webmaster www.danskdovefodbold.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 08-01-05 14:15

Emil Jensen [2100] wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> indlæses. Er der en mulighed for at i hvertfald forsiden kan opdateres
> automatisk for andengangs-brugerne når de surfer forbi?

Hej Emil

Brug disse:

De skal indsættes ind i din head f.eks.
<head>
</head>

De gør at siden ikke gemmes på brugerens computer, de skal hente hele siden
igen.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Robert

Dato : 08-01-05 17:37

Hvis man har lavet et websted ud fra en af standarderne i Frontpage, kan
man så ikke sætte det ind i standarden, så man ikke behøver at sætte det ind
i hver side, man har lavet?

Mvh

Robert Cederkof

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-01-05 00:36

Robert wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> man så ikke sætte det ind i standarden, så man ikke behøver at sætte det ind

Hej Robert

Det er flere år siden at jeg har brugt Frontpage, så hvordan det er kan jeg
ikke huske, men jeg har sat koderne ind på alle mine sider, så er jeg sikker på
at den skal hente siderne forfra.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-01-05 20:51

> [...]
> <head>
> </head>
>
> De gør at siden ikke gemmes på brugerens computer, de skal hente hele

Tusinde tak for svar! Jeg har nu sat dem ind i forsiden...

Mvh

Emil