Hjælp til kopiering af knapper
Fra : Klaus Fogh

Dato : 05-01-05 19:37

Hej NG

Jeg er fornylig blevet "webmaster" på en foreningsside som jeg ikke selv har
lavet. Jeg er absolut nybegynder udi hjemmesider i almindelighed og
FrontPage i særdeleshed. Jeg ønsker nu at udvidde hjemmesiden med flere
underordnede sider og vil gerne bruge de meget flotte pegefølsomme knapper
som siden oprindelig er lavet med, men mangler en henvisning til hvor
knapper kan findes, -alternativt hvordan man kopierer de eksisterende
knapper (som så blot skal have en anden tekst tilføjet).
Hvis nogen kan hjælpe mig med ovenstående vil jeg blive meget glad.

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Ole

Dato : 06-01-05 15:30

Du kan bruge "copy" på sammen måde som i andre microsoft produkter
Klik på knappen så den bliver "blå". tryk ctrl C. sæt curseren der hvor den
nye "knap" skal være og tryk ctrl V.
højreklik på den nye knap og åben egenskaber, så kan du ændre skrift osv.

Go' fornøjelse

Ole