metatekst - ranking i søkemotor
Fra : Lars H. Widding

Dato : 05-01-05 18:07

Prøver så godt jeg kan å oppnå bedre ranking i div søkemotorer
ved hjelp av metatekster. Dette har lykkes godt for noen av
nøkkelordene, men ikke alle.
Ved validering har jeg fått vite at sidene mangler ROBOT.TXT.
Hva er dette, hvor i koden skal den stå. Kan ikke finne ut av
dette i FP.
Andre kommentater om sidene mottas med takk.
www.albaekovnen.com

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-01-05 21:31

Lars H. Widding skrev bl.a.:
> [...]
> Hva er dette, hvor i koden skal den stå. Kan ikke finne ut av
> dette i FP.
> Andre kommentater om sidene mottas med takk.

Robot.txt kan du læse om her http://www.html.dk/artikler/00003/
robot meta kan du læse om her http://www.html.dk/artikler/00007/
For at komme rigtig højt i søgemaskinerne kan du læse her
http://www.djh.dk/ejour/1004/40SeOptim.html

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng