Pegefølsom knap
Fra : UG

Dato : 05-01-05 13:02

Hej gruppe!
Jeg har konstateret at der er nogle, der ikke kan se billederne på min
hjemmeside.
Det er de pegefølsomme knapper, der ikke virker. Hvad kan der være galt?
Hilsen
Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Nina Petersen

Dato : 05-01-05 13:17

Hejsa
Der syntes da ikke at være nogen fejl.. De virker da allesammen!
vh
Nina

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-05 15:21

UG skrev:

>Det er de pegefølsomme knapper, der ikke virker. Hvad kan der være galt?

At de ikke har installeret en javafortolker, den følger ikke
længere med IE, men man skal hente den separat fra
http://java.com/en/download/, klik på get it now eller
http://java.com/en/download/manual.jsp

Men jeg vil meget stærkt anbefale, at finde en anden måde at lave
dine knapper på, der kan laves noget lign. med css.
--
Knud

Fra : UG

Dato : 05-01-05 15:58

> Men jeg vil meget stærkt anbefale, at finde en anden måde at lave
> dine knapper på, der kan laves noget lign. med css.

css.??
Øh hvad er det?
Venlig hilsen
Ulla

http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-05 17:07

F.eks. http://www.thorsenholm.dk/misc/fancynoappletmenu.html
--
Knud

Fra : Jan Roed

Dato : 14-01-05 01:56

Problemet kunne også skyldes at dem der læser din hjemmeside bruger windows
XP og har "skruet for højt op for sikkerheden" under deres internet
indstillinger. Hvis man kører på med en høj indstilling, så vil explorer
blokkerer for den lille programstump der ligger bagved den pegefølsomme knap
og man vil ikke kunne få adgang til linket til billederne.

Mvh
Jan

Fra : UG

Dato : 14-01-05 15:56

"Jan Roed" <jan_roed@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> explorer blokkerer for den lille programstump der ligger bagved den
> pegefølsomme knap og man vil ikke kunne få adgang til linket til

Mange tak for forklaringen!
Jeg vil prøve at undersøge, om det er tilfældet.

Jeg takker også mange gange for de øvrige svar.

Mange hilsener fra
Ulla og Co.