Hjemmeside ikke ser ens ud i forskellige b~
Fra : Peter Toft

Dato : 03-01-05 00:06

Hej NG!

Jeg har lige konstateret at min hjemmeside ikke ser ens ud i forskellige
browsere.

Det er FireFox der er problemet. I MS IE 6 og Opera ser det ud som i
FrontPage.

Jeg håber på at en eller anden kan forklare mig hvad der er galt og hvad der
skal ændres, da jeg ikke er fortrolig med HTML-koderne. Nogle påstår at FP
laver så meget "ged" i HTML-koderne at det kun er MS Explorer der kan
"forstå" et andet MS produkt som FrontPage. Grunden til at jeg har anvendt
FP er at jeg ikke kan kode i HTML - Beklager.

Denne side ser rigtig ud i FF www.morgenmusikken.dk/sange.htm men i
www.morgenmusikken.dk står teksten et stykke nede på siden.

m.v.h.

P. Toft

Fra : Hans Gabrielsen

Dato : 03-01-05 07:29

Og her er linket forresten:

http://www.w3.org/QA/2002/04/Web-Quality#Validation

mvh
HGDesign.biz
Hans Gabrielsen

Fra : Hans Gabrielsen

Dato : 03-01-05 07:28

Såfremt din hjemmeside overholder den nye w3c standard vil den
blive vist korrekt i alle browsere.
Mere om w3c standarden kan findes på nedenstående adresse, hvor
der også findes en henvisning til en såkaldt w3c-validator.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-01-05 22:37

Jeg kan ikke se nogen forskel i FF 1.0 og IE6.