Hjælp til gæstebog m.m.
Fra : Anne Marie

Dato : 02-01-05 12:27

Hej.

Jeg har lige været inde for at opdatere min hjemmeside med en gæstebog.

Når jeg ser siden i Frontpage visningen "Normal", så er siden blank.
Når jeg ser siden i "HTML" så står scriptet for gæstebogen der.
Når jeg ser siden i "Eksempel" så er der et hyperlink der hedder "Husets
gæstebog - klik her"

Hvorfor står dette hyperlink ikke i "normal" visningen????????
I "Normal" visningen ser man tilgengæld baggrundsfarven på hjemmesiden samt
menuer m.m. - de er barberet væk på hjemmesiden når den ses på nettet - der
er det bare en helt hvid side, med hyperlinket "Husets gæstebog - klik her"
på.

Kan nogen hjælpe mig med en forklaring mon????

På forhånd tak.

Hilsen Anne Marie

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 20:43

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> er det bare en helt hvid side, med hyperlinket "Husets gæstebog - klik

Gæstebogen virker først når den er udgivet. Desuden skal dit webhotel være
forsynet med FP server extensions.

mvh
Ulrik

Fra : Anne Marie

Dato : 03-01-05 17:42

Hej Ulrik.

Jeg skulle have FP Extensions, jeg har en gæstebog helt magen til på en
anden del af hjemmesiden.
De er begge udgivet, men alligevel kan jeg ikke se linket til gæstebogen i
de forskellige visninger.

???
Men det virker, hvilket jo absolut er det vigtigste Det undrer mig bare
lidt.

Hilsen Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 19:27

> [...]
> de forskellige visninger.
>
> ???
> Men det virker, hvilket jo absolut er det vigtigste Det undrer mig

Du kan kun have en gæstebog af gangen kørende på et website. Hvis du skal
have to gæstebøger, skal du oprette nr. 2 i et subweb.

mvh
Ulrik