flere billeder
Fra : kp

Dato : 26-12-04 10:34

Hej.
Hvordan kan man i frontpage 2003 lave
en boks hvor der f.eks. skal være 3 bøger
der vises en af gangen i f. eks. 5 sekunder.
Hilsen kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-04 14:07

Brug f.eks. en animeret gif til dette eller Flash.

Fra : kp

Dato : 26-12-04 21:34

> Brug f.eks. en animeret gif til dette eller Flash.

>-------------------------------------------------
Tak for svaret.
Hvordan laver jeg billederne til animerede gif'fer
og hvordan lægger jeg dem ind med frontpage?
Hilsen kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 11:22

"kp" <kongstad@FJERNDETTEpetersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver jeg billederne til animerede gif'fer
> og hvordan lægger jeg dem ind med frontpage?

Du skal have fat i et billedbehandlingsprogram, som kan fremstille animerede
GIFer, eller en FLASH editor, der kan fremstille en Flash fil.

Billederne importerer du så i FP og håndterer som alle de andre billeder du
har liggende.

Hvis du har billederne, og hvis du ikke er bange for at arbejde med noget
JavaScript, så kan du på denne adresse:
www.dynamicdrive.com finde noget kode, som kan skifte mellem billederne.

mvh
Ulrik

Fra : kp

Dato : 27-12-04 22:25

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du har liggende.
>
> Hvis du har billederne, og hvis du ikke er bange for at arbejde med noget

Jeg fandt denne link::
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/javascript_slideshow_fader.htm

Der er faktisk meget godt på disse sider.
Jeg har prøvet at følge anvisningerne men det går ikke rigtigt.
Det er selvfølgelig en fejl i deres programmer eller brugsanvisning.
Det kan ikke være den STORE TORSK der sidder bag
min tastatur.