Indsættelse af HTML kode i fælles kanter.
Fra : NS-Genie©

Dato : 21-12-04 06:31

Hej NG

Jeg vil gerne have sat en html-kode til et online ur(som jeg i øvrigt også
skal finde) ind i en af mine fælles kanter, hvordan gør jeg det??

Derudover har jeg problemer med at uploade mit websted. Den kommer med
følgende fejl. "550 serverfejl access denied" Uanset hvad jeg prøver at
uploade. Jeg kan dog godt overføre siderne en af gangen, det er kun når jeg
klikker på udgv websted den kommer med fejl.

-Thomas

Fra : Peter Westh

Dato : 21-12-04 07:00

"NS-Genie©" <genieNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg vil gerne have sat en html-kode til et online ur(som jeg i øvrigt også
> skal finde) ind i en af mine fælles kanter, hvordan gør jeg det??

Kanterne ligger i mappen _borders. Du kan åbne og redigere dem ligesom
enhver anden html-side. Hvis du ikke kan se mappen, så gå til funktioner >
indstillinger for web-sted > avanceret, og kryds af ved "Vis dokumenter i
skjulte mapper".

Det kan jeg ikke hjælpe med.

God jul,

Peter

Fra : NS-Genie©

Dato : 21-12-04 07:21

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstillinger for web-sted > avanceret, og kryds af ved "Vis dokumenter i

Tak for det, så kan jeg da få lavet det om.

Jeg håber der er andre der kan svare på resten af mit spørgsmål.

Også god jul til dig.

-Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-12-04 14:49

Dette er en intern serverfejl så kontakt din udbyder.