redigere i typografiark
Fra : Niels

Dato : 20-12-04 16:43

Hejsa
jeg vil gerne redigere i et nyt css dokument men jeg løber sur i alle de
koder ( h1, h2, h3, hr, p, pre, OSV ) så mit spørgsmål er om der ikke findes
en helst dansk forklaring et eller andet sted ?
MVH
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 20:20

"Niels" <nejtak@goaway.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes
> en helst dansk forklaring et eller andet sted ?

Hvis du skal kunne redigere et typografiark eller style sheet, i daglig tale
CSS, skal du vide noget om HTML koderne. Ellers fægter du helt i blinde. Jeg
mener man kan købe et 49 kr.s hæfte, som hurtigt og på dansk forklarer de
mest basale koder. Du skal også kende syntaksen i CSS, ellers vil din
redaktion blive på lykke og fromme. Igen vil jeg anbefale et 49 kr.s hæfte.

Om der er en genvej? Nix. Du må som alle andre sætte dig ind i stoffet før
du kan bruge det til noget.

Nettets svar på 49 kr.s hæfterne hedder www.html.dk - men her er det gratis.

mvh
Ulrik

Fra : Niels

Dato : 20-12-04 21:54

> Om der er en genvej? Nix. Du må som alle andre sætte dig ind i stoffet før
> du kan bruge det til noget.

tak for det det var da lige noget af det jeg havde brug for så jeg .....så
jeg sætter mig ind i stoffet

mvh
Niels