se navnet på siden
Fra : kp

Dato : 19-12-04 11:24

Hej.
Jeg har frontpage 2003.
Hvordan kan jeg lave min hjemmeside
så der øverst i browseren bliver vist
navnet på hjemmesiden?
Hilsen kim

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 19-12-04 11:44

kp wrote:
> Hej.
> Jeg har frontpage 2003.
> Hvordan kan jeg lave min hjemmeside
> så der øverst i browseren bliver vist
> navnet på hjemmesiden?
> Hilsen kim

Du legger <title>navnet på hjemmesiden</title>
inn mellom <head> og </head>

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/

Fra : kp

Dato : 19-12-04 12:14

"Inger Helene Falch-Jacobsen" <Inger@neseblod.invalid> skrev i en meddelelse

> Du legger <title>navnet på hjemmesiden</title>
> inn mellom <head> og </head>
>

> --
> Inger Helene Falch-Jacobsen
> http://home.no.net/ingernet/

Hej.
Tak for svaret.
Når jeg går ind i programkoder
så er dette de øverste linier.

<head>
<title>Titel</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="032/HTML/style.css">
</head>

Jeg er ikke så dygtig til dette.

Fra : kp

Dato : 19-12-04 12:39

"kp" <kongstad@FJERNDETTEpetersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> <head>
> <title>Titel</title>
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="032/HTML/style.css">

Jeg har fundet ud af det nu.
Kan man fjerne det sidste der står.
Microsoft Internet Explorer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-04 14:02

kp skrev:

>Kan man fjerne det sidste der står.
>Microsoft Internet Explorer.

Nej.

Dvs. du kan godt fjerne det på din egen, men ikke på dine
besøgendes.

Det skal ændres i styresytemets registreringsdatabase.
--
Knud

Fra : kp

Dato : 19-12-04 14:49

> Nej.
>
> Dvs. du kan godt fjerne det på din egen, men ikke på dine
> besøgendes.
>
> Det skal ændres i styresytemets registreringsdatabase.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Tak for svaret.
Nu jeg lige er i gang, ved du så hvordan jeg kan
gøre en side mindre.Jeg vil gerne have det
på den måde, at når jeg går ind på min forside
så skal der ikke scrolles nedad for at se hele
siden.Det er bare en forsøgs side jeg afprøver på.
www.kikope.dk
Hilsen kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-04 15:17

kp skrev:

> [...]
>gøre en side mindre.Jeg vil gerne have det
>på den måde, at når jeg går ind på min forside
>så skal der ikke scrolles nedad for at se hele

Det kan være svært at undgå, fordi der ikke er nogen browsere der
er ens og man bruger forskellige størrelser på browservinduet.

Men vil du undgå at de fleste ikke skal have scroll, så skal
siden ned og fylde omkring 500 pixels i højden.

PS. Vær rar at kilip i det du svarer på, der er ingen grund til
at citere hele det indlæg, som man svarer på - incl. signatur.
--
Knud

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 19-12-04 12:42

> [...]
> <head>
> <title>Titel</title>
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="032/HTML/style.css">

Hej Kim
<title>Titel</title>
Det er mellem de to tags du skal skrive titelen, altså der hvor der nu står
"Titel"
Men hvis du ikke bryder dig om at skrive direkte i html-siden, kan du også
bare højreklikke på den åbne side og vælge egenskaber for side. Under
generelt står der Titel: og der indtaster du sidens navn.

Mvh Charlotte Eglin