Formular???
Fra : Jeff

Dato : 17-12-04 00:36

Hej vil lige spørge om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg nemmest
kan lave samme typre formular som denne

http://www.autogaarden-vrensted.dk/pava.asp

Jeg skal selvfølgelig kunne rette priser.

På forhånd tak

Jeff

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 14:00

"Jeff" <dkNOSPAM@HERE.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej vil lige spørge om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
> nemmest kan lave samme typre formular som denne
>
> http://www.autogaarden-vrensted.dk/pava.asp
>
> Jeg skal selvfølgelig kunne rette priser.

Siden er spækket med JavaScript kode. Så nogen nem måde kan ikke anvises til
at lave noget tilsvarende med mindre du føler dig godt hjemme i JavaScript.
Det eneste rigtige er at opbygge dette i en database, hvor det vil være
nemmere at vedligeholde såvel modeller som priser.

Ingen af metoderne er nemme hvis du ikke kender teknologierne.

mvh
Ulrik