win xp pro sp2
Fra : Franck Marker

Dato : 15-12-04 11:34

Hvorfor kan IE i win xp pro sp2 ikke vise menu struktur i en hjemmeside
lavet i fp 2000.
links i menu strukturen er bygget op i hover bottom hedder det vist nok og
siden er bygget op frames?

Hovedsiden vises, men links i menustrukturen er bare firkanter med et kryds?

mvh
Franck
Marker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-04 15:17

Franck Marker skrev:

> [...]
>lavet i fp 2000.
>links i menu strukturen er bygget op i hover bottom hedder det vist nok og

Formoder, at du mangler en javafortolker.

http://java.com/en/index.jsp, klik på »get it now«, hjælper det
ikke, så kom med et link til siden.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 23:58

"Franck Marker" <franckmarker@tandlaege-huset.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden er bygget op frames?
>
> Hovedsiden vises, men links i menustrukturen er bare firkanter med et

Det er et IE problem og ikke et FP problem. Men det illustrerer meget godt,
at man skal holde sig fra Java Appletterne, hover buttons eller som de
hedder på dansk: Pegefølsomme knapper. Byg i stedet din menu op i CSS (evt.
med et lille "skud" JavaScript), det er et fremtidssikret skridt og alle
browsere forstår det.

mvh
Ulrik