ramme problemer
Fra : Kenny Jensen

Dato : 13-12-04 22:40

Hvordan skal jeg opdele min side, så jeg via hotspots i menuen til venstre
kan åbne en ny side i den store tomme celle til højre
?http://www.legebarnet.dk/test/testramme.htm

Det lader til jeg ikke selv kan tegne rammer og jeg kan kun åbne nye sider
et andet sted på siden hvis jeg laver en ramme.
Dvs jeg bliver nød til at bruge en af de skabeloner der allerede er i FP2003
for at få en ramme.

Jeg kan tegne tabeller og celler, men dem kan jeg ikke gemme som seperate
sider så jeg kan åbne links i dem.

Hvad skal jeg gøre ?

Mvh
Kenny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 23:07

Kenny Jensen skrev:

>Det lader til jeg ikke selv kan tegne rammer og jeg kan kun åbne nye sider
>et andet sted på siden hvis jeg laver en ramme.

Drop det framesæt du har lavet nu, designet er godt nok og brug
Indsæt => Indbygget ramme.
--
Knud

Fra : Kenny Jensen

Dato : 14-12-04 22:07

> Drop det framesæt du har lavet nu, designet er godt nok og brug
> Indsæt => Indbygget ramme.

Jeg er lidt i tvivl om hvor mange indbygget rammer jeg skal lave.
Nu har jeg lavet 1 tabel hvor jeg inden i har lavet 3 celler, den ene celle
har jeg så "indbygget en ramme"
Det fungere efter hensigten, men er det en holdbar opsætning i længen ?

Jeg har lavet et enkelt hotspot ude i menuen og ikke sat rammer,tabeller og
celler pænt op da det så er nemmere at se hvad jeg har lavet.
Der udover har jeg forsøgt mig med at tilknytte en dynamisk side, derfor er
den pt rød :)
http://www.legebarnet.dk/test/1024/index.htm

Hvordan laver jeg en dynamisk side hvor jeg kan ændre FONT på alle siderne
på en gang, jeg kan ikke lige finde rundt i det med det redigerbare område

Tak for hjælpen, so far
Kenny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-04 22:57

Kenny Jensen skrev:

>Hvordan laver jeg en dynamisk side hvor jeg kan ændre FONT på alle siderne
>på en gang, jeg kan ikke lige finde rundt i det med det redigerbare område

Det må en anden svare på, jeg er ikke så stærk i brugen af FP, at
jeg kan hjælpe mere.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-12-04 23:32

Brug CSS til dette.

Fra : Jane K.

Dato : 03-01-05 23:35

Hej Kenny

Jeg er ikke helt med på dit problem, men går ud fra
det du gerne vil er som f.eks. her www.team6gear.com ??
Har selv kæmpet en del med rammer i FP, men syntes
da selv at resultat er blevet ok.

Så hvis jeg kan hjælpe, så bare sige til

MVH
JEK