Opgradering af hastighed
Fra : Per

Dato : 11-02-05 22:36

Hej!
Hvordan tjekker jeg min bestilte opgradering af hastighed fra 1 til 2 MB. Nu
er der snart gået en måned siden jeg bestilte og synes ikke der er sket
nogen "bedring".

På forhånd tak for svar!
Per

Fra : Claus

Dato : 12-02-05 00:17

"Per" <kuhlwein@get2net.dk> wrote in

> [...]
> Hvordan tjekker jeg min bestilte opgradering af hastighed fra 1 til 2
> MB. Nu er der snart gået en måned siden jeg bestilte og synes ikke der

Hej Per,

Hvis du har en router kan du se i routeren hvilken hastighed du har.
Ellers kan du jo bruge telestyrelsens måleprogram.

/Claus

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 12-02-05 20:36

On Fri, 11 Feb 2005 23:17:10 GMT, Claus <Claus@dontask.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis du har en router kan du se i routeren hvilken hastighed du har.
>Ellers kan du jo bruge telestyrelsens måleprogram.

Siden hvornår har man i sin router kunne se hastigheden på sin
forbindelse ??

Det kunne jeg rigtigt godt tænke mig, at se screenshots af som bevis,
når du har disse klar, må du meget poste link til dem herinde.

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 12-02-05 22:16

Hej Mogens Jørgensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

Undskyld jeg blander mig, men

> Siden hvornår har man i sin router kunne se hastigheden på sin
> forbindelse ??

Det afhænger af routeren. I fx Cisco 677 telnetter man til den, går ind
i dens CBOS (firmware) og stikker den kommandoen:

sh int wan0

Så kommer der alskens data op vedr. forbindelsen mellem router og
central (eller helt præcis dens kort på centralen).

--
Hygge fra Århus - Rudi
En mail, mailen, flere mail el. mails, alle mailene

Fra : BorreBoy

Dato : 13-02-05 14:12

"Mogens Jørgensen" <nullermand@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne jeg rigtigt godt tænke mig, at se screenshots af som bevis,
> når du har disse klar, må du meget poste link til dem herinde.

Værs'go:
http://www.lucasfilm.dk/images/hastighed.jpg

Fra : Steen Gellett

Dato : 12-02-05 12:10

"Per" <kuhlwein@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er der snart gået en måned siden jeg bestilte og synes ikke der er sket

Se her :
http://speedtest.homepage.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 18:31

Steen Gellett wrote:

> Se her :
> http://speedtest.homepage.dk/

Den rammer 55KiB/s under realiteterne på min 4096/512 TDC BB Privat.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 18:29

Per wrote:

> Hvordan tjekker jeg min bestilte opgradering af hastighed fra 1 til 2
> MB. Nu er der snart gået en måned siden jeg bestilte og synes ikke

Hvilken udbyder?

Fra : Per

Dato : 13-02-05 00:22

> Hvilken udbyder?

Tele 2 !!!

---- og jeg har været inde og tjekke på de 2 oplyste hjemmesider, og det ser
ud til at hastigheden er OK når jeg sammenligner downloadresultaterne pr
sek. Jeg får altså mine 2 MB.
Tak for hjælpen!

Per