TDC ADSL - bliver smidt af!
Fra : Jan Bach-Hansen

Dato : 09-02-05 22:36

Kan nogen sige mig, hvorfor jeg (og andre) smides af www.bureau-inkognito.dk

Det ser ikke efter samme onlinetid. Der går mellem 20 min og 4 timer. Det
ligger på web10.

jan

Fra : Anders S...

Dato : 10-02-05 09:18

"Jan Bach-Hansen" <jan@psykisk-institut.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sige mig, hvorfor jeg (og andre) smides af
> www.bureau-inkognito.dk
>
> Det ser ikke efter samme onlinetid. Der går mellem 20 min og 4 timer. Det
> ligger på web10.

Har du en personlig firewall?

--
MVH
Anders S.

Fra : Jan Bach-Hansen

Dato : 11-02-05 08:14

Jo, det må jeg have. Jeg sidder bag en ruter, hvor der er tilsluttet to
PC'ere. Der er en firewall i ruteren.

mvh
Jan

Fra : Anders S...

Dato : 11-02-05 10:27

> Jo, det må jeg have. Jeg sidder bag en ruter, hvor der er tilsluttet to
> PC'ere. Der er en firewall i ruteren.

Ok.

1. sæt maskinen direkte til ADSLen uden om routeren og se om problemet er
det samme.
2. en personlig firewall er et stykke software der installeres på maskinen
findes der en sådan?

--
MVH
Anders S..

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 12-02-05 20:32

On Wed, 9 Feb 2005 22:35:56 +0100, "Jan Bach-Hansen"
<jan@psykisk-institut.dk> wrote:

> [...]
>
>Det ser ikke efter samme onlinetid. Der går mellem 20 min og 4 timer. Det

Hejsa

Hvorfor tror du det er TDC og ikke web10 ??

Efter hvad der står i dk.internet.udbydere.webhotel er web10 vist ikke
de mest stabile....

Mogens
www.findsvar.dk