KøbeNEWS i DK i god kvalitet (kun tekst)?
Fra : Steen Suder

Dato : 07-02-05 14:28

Min egen udbyders NEWS-server er ikke imponerende, hvorfor jeg har
anvendt Sunsite, som er fin, prisen taget i betragtning.

Men hvis man alene vil have tekst-NEWS i den bedst mulige kvalitet
("komplethed", opdateringshastighed etc.) fra dk.-grupperne og gerne
vil betale for det, hvem skal man så henvende sig til?

--
Steen Suder

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-02-05 15:36

Har du kigget på http://news.individual.net/ ? Prisen er OK ;)

--
Don't waste space

Fra : Steen Suder

Dato : 07-02-05 16:00

Thomas Corell wrote:

> Har du kigget på http://news.individual.net/ ? Prisen er OK ;)

Det har jeg nu. Prisen er den samme som Sunsite, dvs. gratis, men jeg
vil have en jeg kan betale for. På den måde kan jeg hænge dem på deres
inkompetence, skulle det blive nødvendigt.

--
Steen Suder

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-02-05 16:41

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> writes:
>Det har jeg nu. Prisen er den samme som Sunsite, dvs. gratis, men jeg
>vil have en jeg kan betale for. På den måde kan jeg hænge dem på deres
>inkompetence, skulle det blive nødvendigt.

Den slags er der altid taget forbehold for i betingelserne. Jeg
tror ikke, du får noget bedre end din ISPs eller Sunsites danske
grupper... afhængig af hvilken én der er den bedste af de to.

De kommercielle news-sites har en forkærlighed for binært flaf,
og derfor betaler man relativt meget for adgang til servicen -
langt mere end hvis man bare skulle have tekstadgang.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-02-05 16:39

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> crashed Echelon writing

> Men hvis man alene vil have tekst-NEWS i den bedst mulige kvalitet
> ("komplethed", opdateringshastighed etc.) fra dk.-grupperne og gerne
> vil betale for det, hvem skal man så henvende sig til?

SunSite lever ikke op til dette krav?

--
Bjarke Andersen

Fra : Carl Drud

Dato : 07-02-05 17:58

Steen Suder wrote:

> Det har jeg nu. Prisen er den samme som Sunsite, dvs. gratis,

Men den virker, endda ganske fortrinlig.

Carl

Fra : Kasper Skjødt Nielse~

Dato : 28-02-05 10:27

Carl Drud wrote:

> Men den virker, endda ganske fortrinlig.

Men er kun gratis indtil 1/4 i år. Derefter koster den 10 Euro om året.