News - TDC
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 03-02-05 10:10

Hej venner -

Jeg er flittig bruger af nyhedsgrupperne.

Jeg oplever af og til, at mine meddelelser ikke "kommer frem".

Hvad skyldes det?

Jeg benytter Outlook Express og oftest TDC's nyhedsserver.

Jeg har selv overvejet, om det skyldes mine indlægs mangel på interessant
indhold, men så god er TDC vel heller ikke.

Tak for svarene!

- Jensby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 10:16

Jan Bang Jensby wrote:

> Jeg oplever af og til, at mine meddelelser ikke "kommer frem".

De kommer, bare roligt.

> Hvad skyldes det?

Det skyldes en fejl i Outlook Express.

> Jeg har selv overvejet, om det skyldes mine indlægs mangel på
> interessant indhold, men så god er TDC vel heller ikke.

Hehe

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 03-02-05 10:54

"Jesper G. Poulsen" wrote

> De kommer, bare roligt.

Ja - men nu er der gået 2 dage. Holder din påstand fortsat?

- Jensby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 13:37

Jan Bang Jensby wrote:

> Ja - men nu er der gået 2 dage. Holder din påstand fortsat?

Ja, for det skyldes en fejl i OE at _du_ ikke kan se det...

I dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express er der mere hjælp
at hente (det optimale ville dog være et skift til noget bedre)

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 03-02-05 15:38

"Jesper G. Poulsen" wrote

> I dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express er der mere hjælp
> at hente (det optimale ville dog være et skift til noget bedre)

Kan du anbefale et bedre program (helst freeware)?

- Jensby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 16:12

Jan Bang Jensby wrote:

> Kan du anbefale et bedre program (helst freeware)?

Fra min header:

XFUT:dk.edb.internet.software.mail+news - dér kan vi supportere dig
bedre

Fra : Svend

Dato : 04-02-05 09:21

Jan Bang Jensby wrote:
> "Jesper G. Poulsen" wrote

> Kan du anbefale et bedre program (helst freeware)?
>
> - Jensby

Thunderbird !!!

--
Svend

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 11:43

Svend wrote:

> Thunderbird !!!

Så ved du vel også hvordan man laver Follow-Up til den korrekte gruppe?

XFUT er sat til den korrekte gruppe, nemlig
dk.edb.internet.software.mail+news