Alternativ udbyder til TDC
Fra : Klaus Eriksen @aigis~

Dato : 31-01-05 21:34

Jeg overvejer at skifte Internetudbyder og har behov for en
512/128-forbindelse eller noget der ligner. Tele2 har et tilbud på kr.
340,-
for 512/512, men jeg kender ikke noget Tele2 - er det en stabil
Internetudbyder?

Jeg har også undersøgt trådløst bredbånd hos Arrownet (A+), men de har
ikke
været til at komme i kontakt med (hverken pr. telefon eller mail) - men
findes der andre udbydere som kan levere trådløs bredbåndsforbindelse?
(jeg
bor på Fyn/Vissenbjerg)

mvh.
Klaus E.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-01-05 22:12

Hej

[klip]

Sonofon FWA. www.sonofon.dk kig under 'erhverv'.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : N/A

Dato : 01-02-05 21:17

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 01-02-05 21:17

Mogens Jørgensen <nullermand@ingensteder.dk> wrote in

> -----------------------
>
> Hej Klaus
>
> Faktisk har banestyrelsen et datterselskab, der leverer internet og de
> er igang med den nye wimax standard, de kan sikkert levere den til
> dig.
>
> De hedder Danske Tele :
>
> www.dansketele.dk
>
> mvh
>
> Mogens
> www.findsvar.dk
> endnu en uheldig tele2 kunde

Hej Klaus

Det passer ikke 100% hvad Mogens skriver.

BaneStyrelsen (der reelt hedder BaneDanmark) er aktionær i et firma der
hedder Danske Telecom (www.dansketelecom.com) som ganske rigtigt er igang
med den nye WiMAX standard. Bare lige for at få navne og tilhørsforhold
på plads :)

mvh
Lars Christensen

PS: jo, jeg har en del tilknytning til omtalte selskab

Fra : Klaus Eriksen @aigis~

Dato : 02-02-05 19:49

Tak for svar (også til Ole og Mogens) - som jeg er gået i gang med at
undersøge.

Mvh.
Klaus Eriksen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-05 13:18

"Lars L. Christensen" <llc@dansketelecom.com> wrote in message
> [...]

hvordan kan du tro sådan noget, når manden bor på fyn og de tester på
østerbro som det eneste sted?

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 05-02-05 20:43

On Sat, 5 Feb 2005 13:18:26 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>hvordan kan du tro sådan noget, når manden bor på fyn og de tester på
>østerbro som det eneste sted?

Hvis du følger med ville du vide det.....

Det har faktisk været omtalt flere gange i medierne

Mogens
www.findsvar.dk
Alternativ forum/marked/fotoalbum m.m.