Gratis hosting
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 29-01-05 19:00

Hvor kan man få nogle sider hosted gratis? Jeg har hverken brug for
meget plads eller avancerede understøttelser...

Jeg vil gerne have del i erfaringer med steder hvor gratis hosting er
tilgængelig.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-01-05 19:07

"Kristian Kjærgaard" <overgodt@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få nogle sider hosted gratis? Jeg har hverken brug for
> meget plads eller avancerede understøttelser...

Hvad med din internetudbyder, følger der ikke noget plads med i dit
abonnement.
ellers er der f.eks. http://www.1go.dk/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jacob

Dato : 29-01-05 21:30

> "Kristian Kjærgaard" <overgodt@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med din internetudbyder, følger der ikke noget plads med i dit
> [...]

Det er et udemærket sted at tegne abb. Jeg har haft dem og
de var utrolige stabile med uppetiderne. Hvis jeg igen skulle
tegne abb. er det hos dem igen

jacob

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 31-01-05 09:38

Jacob <handy@xaker.ru> skrev:
> [...]
Jo, men kan ikke finde ud af at bruge det - og har ikke taget mig
sammen til at spørge om hjælp. Kan I hjælpe (abonnementet er
NetBasis)

Jeg kan ikke få det med de gratis subdomæner hos 1go til at virke,
jeg modtager ingen e-mail med oplysninger om mit domæne...