Cybercity 2048/128
Fra : Casper Bang

Dato : 25-01-05 17:31

Hej,

Lige nu har jeg en TDC 512/265 forbindelse, til 400 kroner om måneden.
Cybercity har måneden ud tilbud på 2048/128, til 399 om måneden - med gratis
oprettelse.

Vil jeg med kun 128 i upload kunne udnytte en 2 megabit ned?
Kan nogen af jer huske hvor lang tids opsigelse der er hos TDC, og ved i om
der vil være problemer i at skifte mellem de to udbydere af ADSL?

Er der andre tilbud der er bedre, eller noget andet jeg skal være opmærksom
på?

På forhånd tak for hjælpen!
Casper Bang

Fra : Casper Bang

Dato : 25-01-05 17:40

> med gratis oprettelse.

Hov, det var ikke helt korrekt - der er kun gratis oprettelse hvis man
vælger gør-det-selv-løsningen.
Da TDC installerede det internet jeg har nu, blev der jo blandt andet sat
skillefilter etc. op. Vil jeg kunne bruge denne installation til CC også,
eller skal der én tekniker fra TDC herud for at fjerne det gamle, og en
anden tekniker fra CC herud for at sætte noget nyt op?

Fra : Vega

Dato : 25-01-05 18:07

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41f67446$0$48670$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> om der vil være problemer i at skifte mellem de to udbydere af ADSL?
>
> Er der andre tilbud der er bedre, eller noget andet jeg skal være

Du skal selvfølgelig selv vælge, men hvis du opgradere nu hos TDC, til en
1024/128 forbindelse, får du en 4096/512 forbindelse indtil 1. maj. Var det
ikke noget? Så kan du jo skifte selskab bagefter hvis det er.

Mvh. Vega.

Ps. Det er altså noget sjovt at hente med 430kb/s.

Fra : Casper Bang

Dato : 25-01-05 18:18

> Du skal selvfølgelig selv vælge, men hvis du opgradere nu hos TDC, til en
> 1024/128 forbindelse, får du en 4096/512 forbindelse indtil 1. maj. Var
> det ikke noget? Så kan du jo skifte selskab bagefter hvis det er.

Nice!
Det er da dét jeg skal - de bliver kontaktet i morgen.

Tak!

Fra : Vega

Dato : 25-01-05 18:28

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41f67f5b$0$48663$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Nice!
> Det er da dét jeg skal - de bliver kontaktet i morgen.

Du gør det da bare over nettet.

http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

Mvh. Vega.

Fra : Casper Bang

Dato : 25-01-05 19:09

> Du gør det da bare over nettet.
>
> http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

Njaa, foretrækker at snakke med dem selv :) Så er jeg mere sikker på at der
ikke er problemer med det.

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 25-01-05 18:25

"Det er altså noget sjovt at hente med 430kb/s. "

GRRRR..... TELE2..... GRRRRRR. Det må fan.. være grund nok for at
skifte.....

Fra : Mogens

Dato : 25-01-05 19:23

On Tue, 25 Jan 2005 18:25:26 +0100, "Hr. Pedersen"
<johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote:

>"Det er altså noget sjovt at hente med 430kb/s. "
>
>GRRRR..... TELE2..... GRRRRRR. Det må fan.. være grund nok for at
>skifte.....

Hvem sagde Tele2 ??

Mogens
Endnu en utilfreds Tele2 kunde
www.findsvar.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 26-01-05 14:46

> Du skal selvfølgelig selv vælge, men hvis du opgradere nu hos TDC, til en
> 1024/128 forbindelse, får du en 4096/512 forbindelse indtil 1. maj. Var
> det ikke noget? Så kan du jo skifte selskab bagefter hvis det er.

Den opgradering er nu bestilt, så må vi se hvor lang tid det tager :)

I stedet for at ringe, trykkede jeg på det link til at chatte med
kundeservice - det virker faktisk ret godt!
Man har et webcam på supporteren, så man kan se hvem man snakker med, og det
går MEGET hurtigt med at få svar.
Det er egentligt efter min mening bedre end at ringe til dem... man har jo
samtidig det hele på skrift :)

Fra : Vega

Dato : 26-01-05 17:58

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41f79f25$0$48638$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Den opgradering er nu bestilt, så må vi se hvor lang tid det tager :)

Det tog 2 arbejdsdage ved mig før jeg havde min 4mbit

> [...]
> det går MEGET hurtigt med at få svar.
> Det er egentligt efter min mening bedre end at ringe til dem... man har jo

Ja, det har jeg også benyttet et par gange. Det er ret godt.

Mvh. Vega.