Fejlfakturering ved Tiscali ?
Fra : Jens

Dato : 20-01-05 10:46

Hej NG

Jeg har netop konstateret, at 5 opkald er fejlfaktureret til min konto hos
Tiscali. Alle opkald er sket d. 30/12 i tidsrummet ca. kl. 12:30 - 13:00 og
fra telefonnumre fordelt i hele landet. Ingen af numrene er personer, der er
mig bekendt, og flere af dem har angiveligt været on-line via min konto
samtidigt... Det lugter meget af den teknisk fejl ved Tiscali?!

Har andre oplevet tilsvarende?

- og hermed en opfordring til at tjekke sit forbrug via
http://www.tiscali.dk/usage

Fejlen er meldt til Tiscali support, hvorfra jeg afventer svar.

Jens

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-01-05 11:38

Jens skrev:

> Har andre oplevet tilsvarende?

Host host

> Fejlen er meldt til Tiscali support, hvorfra jeg afventer svar.

ROFL

Undskyld, men som *tidligere* Tiscalikunde ku jeg ikke lade være:

Tiscali har i gennem årene været det fakturamæssige mest belastede
it-udbyderfirma overhovedet - søg evt. lidt på Google.
Hans