Broadcom langsom hastighed.
Fra : Hansen

Dato : 28-12-04 14:58

Hej

Er der andre i København der benytter Broadcom som oplever et meget
langsomt internet pt.
Jeg har haft ringet til Broadcom, men de holder lukket ml. jul og nytår.
Deres servicetelefon melder "ingen problemer".
Håber på feedback...

---------------------------------
Hansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-12-04 17:06

"Hansen" <brug_ikke_denne@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der andre i København der benytter Broadcom som oplever et meget
> langsomt internet pt.

Jeg har det ikke, men mon ikke der er nogle routingsproblemer??

Her fra tele2, ryger forbindelsen via London til din IP, mens når man prøver
fra TDC; slet ikke kommer igennem. Men der er måske ikke nogen problemer med
nogen hjemmesider eller noget, men bar er meget langsom? det kan jo så være
at fordi der er nogle linier nede er de andre meget belastet.. Bare et gæt.

Fra : Hansen

Dato : 28-12-04 17:18

> [...]
> at fordi der er nogle linier nede er de andre meget belastet.. Bare et gæt.

Hej Bjarke
Det hele virker bare meget langsomt. Jeg kan godt komme ind på div.
hjemmesider med lidt tålmodighed, men at downloade er en kæphest. 35 mb,
kalkuleret til 2 t 35 min !!!!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-12-04 22:03

Hej

Man kan altid ta' 'temperaturen' på nettet her: http://weather.uni2.dk/

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Hansen

Dato : 28-12-04 22:19

> Man kan altid ta' 'temperaturen' på nettet her: http://weather.uni2.dk/

Hej Ole
Spændende side. Men om Broadcom indgår i nogle af nævnte udbydere ved
jeg ikke!
Hansen

Fra : VK

Dato : 12-02-05 23:24

Har du en mail der skal skrives til ?
Jeg har en del af erfaringer med Broadcom vi kunne udveksle med

PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING