/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Lukker TDC linien?
Fra : Eric


Dato : 22-12-04 23:51

TDC har lukket min telefon, ved ikke lige hvornår, kan godt være flere
måneder siden, men mit netexpress (også TDC) fungerer stadig og jeg har
tilsyneladende ikke betalt fastnet siden 100504.

Så vidt jeg har forstået er TDC Netexpress og TDC fastnet 2 forskellige
selskaber.

Nogen der ved om dette kan fortsætte? <-- det egentlige spørgsmål

(lange kedelig forklaring)
Jeg har om-adresseret min post for et halv års tid siden og regninger fra
TDC Netexpress er korrekt om-adresseret, men TDC fastnet regninger er
ikke dukket op, og åbenbart ikke røget retur, de har ihvertfald ikke
givet nogen respons.
Som ses af min kontoudtog har jeg betalt mit bredbånd rettidigt, men
altså overset manglende opkrævning på fastnet (ved ikke om det er min
pligt at holde øje med dette)

040204 TDC 86****** linie 03.02 -444,01
100204 TDC Mobil 10.02 -234,84
050304 TDC Internet 05.03 -1.050,00
100504 TDC 86****** linie 10.05 -460,71
010604 TDC Internet 28.05 -1.059,00
290704 TDC Mobil 28.07 -117,75
310804 TDC Internet 30.08 -1.077,00
291004 TDC Mobil 29.10 -116,09
061204 TDC Internet 03.12 -1.077,00

Da det selvfølgelig er en klar fejl fra TDC eller Post Danmark, kunne jeg
sikkert få det rettet med det samme, men på den anden side har jeg ikke
brug for fastnet telefoni så hvis jeg kan holde den gående er det jo helt
fint

Mhv
Eric

 
 
Flemming Mahler Lars~ (23-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Mahler Lars~


Dato : 23-12-04 10:21

Eric wrote:
> TDC har lukket min telefon, ved ikke lige hvornår, kan godt være flere
> måneder siden, men mit netexpress (også TDC) fungerer stadig og jeg har
> tilsyneladende ikke betalt fastnet siden 100504.
>
> Så vidt jeg har forstået er TDC Netexpress og TDC fastnet 2 forskellige
> selskaber.

Nej. Det er begge dele TDC Totalløsninger A/S.

> Nogen der ved om dette kan fortsætte?

som jeg har forstået det, så lukkes alt på samme regning, hvis regningen
ikke betales. Hvis du får en selvstændig regning på din NetExpress,
lukkes denne ikke fordi din fastnet regning ikke er betalt.

Det kan dog være, at den lukkes, hvis du pludseligt ikke har den krævede
bærelinje, som er en forudsætning for ADSL.

(( Flemming ))

--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 (339)94634
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC.

Eric (23-12-2004)
Kommentar
Fra : Eric


Dato : 23-12-04 11:31

Flemming Mahler Larsen <mahler@netfactory.dk> wrote in news:41ca8e3a$0$156
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>
>> Nogen der ved om dette kan fortsætte?
>
> som jeg har forstået det, så lukkes alt på samme regning, hvis regningen
> ikke betales. Hvis du får en selvstændig regning på din NetExpress,
> lukkes denne ikke fordi din fastnet regning ikke er betalt.
>
> Det kan dog være, at den lukkes, hvis du pludseligt ikke har den krævede
> bærelinje, som er en forudsætning for ADSL.

Antager du mener at der ikke vil blive foretaget nogen eventuel fejlretning
på linien, hvis en sådan opstår, hvilket er rimeligt når der ikke er
betalt.

Jeg fortsætter selvfølgelig med at betale for mit bredbånd (som alle andre
regninger jeg modtager), men ellers vil jeg vente og se hvad der sker


Mange tak for svar
Eric

Eric (23-12-2004)
Kommentar
Fra : Eric


Dato : 23-12-04 12:02

Flemming Mahler Larsen <mahler@netfactory.dk> wrote in news:41ca8e3a$0$156
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

Lige en tilføjelse:

> Nej. Det er begge dele TDC Totalløsninger A/S.
>

Men de trækker altså ikke på samme kundekartotek, når nu TDC Netexpress
adresserer korrekt og TDC linie ej.

Tak for svar
Eric

J (29-12-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 29-12-04 13:57

Eric wrote:

> Flemming Mahler Larsen <mahler@netfactory.dk> wrote in news:41ca8e3a$0$156
> Nej. Det er begge dele TDC Totalløsninger A/S.

Sandt.

> Men de trækker altså ikke på samme kundekartotek, når nu TDC Netexpress
> adresserer korrekt og TDC linie ej.

Ikke helt, men der er dog forbindelse.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Lasse Hedegaard (13-01-2005)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 13-01-05 14:20

On 22 Dec 2004 22:51:01 GMT, Eric <eric@noemail.no> wrote:

>Da det selvfølgelig er en klar fejl fra TDC eller Post Danmark, kunne jeg
>sikkert få det rettet med det samme, men på den anden side har jeg ikke
>brug for fastnet telefoni så hvis jeg kan holde den gående er det jo helt
>fint

Mine forældre havde på et tidspunkt problemer med TDC. Min mors
arbejde skulle til at betale ADSLen, men der gik lidt kludder i det,
så den første regning blev af en eller anden grund ikke betalt. TDC
fortalt, at linien nu var spærret/lukket, men den fungerede nu fint.
Da jeg på et tidspunkt skulle pille ved routeren, og den skulle koble
på igen, så var det slut.

Mine forældre blev altså ikke smidt af - routeren fik blot ikke lov
til at logge på igen.

Derfor: Sluk ikke din router!

TDC krævede i øvrigt et "straksåbningsgebyr", da forbindelsen ønskedes
genoprettet med det samme. Dette gebyr fik de i øvrigt lov at æde
igen, da forbindelsen absolut ikke blev åbnet straks.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

J (13-01-2005)
Kommentar
Fra : J


Dato : 13-01-05 19:06

> så hvis jeg kan holde den gående er det jo helt

Men jeg tror det gik galt...

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste