IE 6.0 fanget af en ondsindet reklame pop ~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-01-05 20:31

Så er min browser, IE 6.0 fanget af en ondsindet reklame pop up rude som
kommer mere eller mindre tilfældigt..
Har kørt en virus scanner, idag intet, men igår fangede den en trojansk
hest. Pruuuh. :)
Også kørt ad-aware - og slettet hvad den nu fandt.. Men stadig underlige
amerikanske reklamer popper op.

Hvor skal jeg kigge for at finde synderen? Eller er der et prg. (free) der
kan scanne HD?
/ Thomas

Fra : Bo Christensen

Dato : 29-01-05 22:04

Thomas Jacobsen skrev:
> Hvor skal jeg kigge for at finde synderen? Eller er der et prg. (free) der
> kan scanne HD?
> / Thomas

Du kan prøve at supplere med følgende:

Spybot:

> [...]