brænder program
Fra : Anders Lund

Dato : 21-05-01 20:32

Jeg håber ikke dette er OT

Eter jeg har installeret windows igen, har jeg midstet mit brænder
program(ret logisk når man formater haddisken)

Mit brænderprogram hed .....easy cd creater, er der nogen der ved hvor jeg
kan downloade det??????
Eller evt et ligende program???

mvh
Anders Lund

Fra : Peter Ravn

Dato : 21-05-01 21:52

Prøv hos www.adaptec.com

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Staalanden

Dato : 21-05-01 21:59

On Mon, 21 May 2001 21:31:47 +0200, "Anders Lund" <webmaster@123grin.dk>
wrote:

> [...]
>program(ret logisk når man formater haddisken)
>
>Mit brænderprogram hed .....easy cd creater, er der nogen der ved hvor jeg

Ja http://www.roxio.com/en/products/ecdc/index.html
Det er payware så......
Men der er vist gratis programmer også.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-05-01 00:17

Fireburner www.fireburner.com www.astalavista.box.sk - til crack ...
nero www.ahead.com og igen brug astalavista til at finde crack

Fra : Jackster

Dato : 22-05-01 07:12

Det bedste sted www.cdrsoft.net

Her er næsten alt.

/Jackster

Fra : FunnyBunny

Dato : 25-05-01 07:06

Anders Lund <webmaster@123grin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ebqej$sas$1@sunsite.dk...
> [...]
> program(ret logisk når man formater haddisken)
>
> Mit brænderprogram hed .....easy cd creater, er der nogen der ved hvor jeg

Jeg kan kun råde dig til Santa Xcase angående Nero... Et kanon
brænderprogram!!

Mvh

FB