Q: problem med IBM T21 og video ud
Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 13-02-05 19:29

Hej NG

Jeg har netop forsøgt at bruge min IBM T21 som dvd afspiller koblet op til
et tv, men det er ret mystisk for da jeg omsider fik et billede på tv'et var
computeren begyndt at hakke når jeg afspillede dvd'en

Og nu bliver den ved med at hakke for vildt selvom jeg ikke har den koblet
til tv'et? Det gælder både når jeg bruger Windows mediaplayer men også når
jeg kører dvd'er eller rip'ede film i en anden player?!

Hvad kan der være gået galt?

Jeg kan se under egenskaber -> skærm -> avanceret indstillinger -> S3 duovue
at der er sat et "hak" i "tv" men det er ikke muligt at fjerne "hak'et"
igen??

Hvad gør jeg?

Morten

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 13-02-05 20:16

Nu har jeg så geninstalleret driverne til grafikkortet og nu virker det
igen!

Nogen der har en forklaring på hvad der kan være sket? Hvorfor går
computeren så meget i kage ved at jeg sætter s-vhs stikket i?

Morten