USB-porte virker ikke (Gammel PC m. WinXPS~
Fra : Mathias

Dato : 12-02-05 13:10

Hej alle.
Jeg (eller rettere, en af mine bekendte) har et problem med USB-portene
bag på min computer. Det er en gammel AMD-K6 3D processer med 300 MHz,
384 MB RAM og Windows XP SP 2. Jeg har prøvet med et Logitech Webcam
og en digitalkamera kort læser af www.pixomedia.com, begge USB 1.1
"devices", ingen af dem bliver fundet af computeren.
Er der nogle der har prøvet dette før?
Nogle der ved hvad der kan være galt?

Mvh. Mathias.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 12-02-05 13:53

Mathias wrote:
> [...]
> og en digitalkamera kort læser af www.pixomedia.com, begge USB 1.1
> "devices", ingen af dem bliver fundet af computeren.

Check om USB er slået fra i BIOS.