Logitech formula force og XP
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 11-02-05 10:32

Har forsøgt at montere Logitech Formula Force via serielt stik på to
forskellige computere, der begge kører XP med servicepack 2.

Computeren registrerer ankomsten af ny hardware, men kan ikke identificere
og antyder fælt, at spilporten ikke er konfigureret korrekt.

Tidligere - under win98 - monterede jeg det på lydkortet og skulle ikke
konfigurere en pind. Hvad skal jeg gøre her?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 18:35

Abildgaard 3140 wrote:
> Tidligere - under win98 - monterede jeg det på lydkortet og skulle
> ikke konfigurere en pind. Hvad skal jeg gøre her?

Jeg havde et Logitech WingMan Formula, hvor jeg fik samme problem. Det
virkede fint under Win98, men ikke med Win2k eller WinXP. Jeg læste lidt
rundt omkring, at det var noget med at gameporten ikke længere var
understøttet, og at man skulle bruge et USB rat istedet. Da mit rat var
forholdsvist slidt (3 ud af 6 knapper var bukket under for de mange
gearskift), valgte jeg at købe et nyt rat..

Det er naturligvis ikke til så meget hjælp, men det var hvad jeg gjorde i
situationen...

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-02-05 20:32

Martin Kirschmeyer wrote:

> Det virkede fint under Win98, men ikke med Win2k eller WinXP. Jeg
> læste lidt rundt omkring, at det var noget med at gameporten ikke
> længere var understøttet, og at man skulle bruge et USB rat istedet.

Gameporten er da understøttet i min Win2000. Mit Logitech Wingman
Attack virker feks. fint i Crimson Skies.