dvd/strøm/opstart af XP
Fra : Finn Andersen

Dato : 10-02-05 19:30

hej
Jeg har et problem som nogen måske kan hjælpe med !
jeg har lige isat nyt bundkort+pro+ram.
nu har jeg formateret harddisken og lagt XP PRO ind.
Når jeg starter op kommer den kun til XP startbillede
(den med den blå bjælke der kører frem og tilbage)
så fryser den.
men hvis jeg piller strømkablet til dvd en fra kan den godt starte.Jeg købte
en ny DVD idag fordi jeg troede det var den der var galt med.
Den kører som Master på secondær IDE, som også bios én fortæller.
Bundkortet er ASUS P4v8x-x.
Jeg er ved at kører tør for ideer,håber at nogle kan hjælpe
så jeg kan få lukket låget på maskinen
Jeg har også sat en 300 w strømforsyning i .

på forhånd mange tak

fca