Diktafon som kan lave lyd til tekst på pc'~
Fra : mikkel paulsen

Dato : 08-02-05 20:50

Hej
jeg skal bruge en masse optagelser som tekst, da det handler om flere
timer vil jeg helst slippe for at skrive dem ind selv. Findes der
derfor et program som kan lave lyden om til tekst på computeren ??

Fra : iddqd

Dato : 09-02-05 04:01

mikkel paulsen wrote:
> [...]
> timer vil jeg helst slippe for at skrive dem ind selv. Findes der
> derfor et program som kan lave lyden om til tekst på computeren ??

Det findes der, men hvorfor spørger du efter et program i en hardware
gruppe?

Prøv og google efter Dragon, IBM, voice recognition og den slags.

Mvh

Bruno