finder ikke HD
Fra : Kim S.

Dato : 08-02-05 18:38

Hej jeg har en:

IBM Travelstar 2.5"
Model: DKLA-24090 E182115 T
Rated: 5v 500mA
P/N: 03L5580 4.0GB 4090MB
FRU: 83H7096
MLC: F21879
(7944CYL, 16heads, 63sec/T)

Og mit problem er at jeg ikke kan se HD når jeg putter den i min Desktop PC
med en 2.5" HDD Adapter. Findes der nogle driver eller noget så jeg kan
komme til at se den, jeg skal nemlig lægge Win98 over på en IBM thinkpad 560
uden Floppy eller CD-Rom.

Fra : Anders Lund

Dato : 08-02-05 23:57

Kim S. wrote:
> [...]
> komme til at se den, jeg skal nemlig lægge Win98 over på en IBM thinkpad 560

Med de adaptere jeg kender, skal man ikke bruge noget ekstra udstyr. Har
du vendt kablerne korrekt?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 08-02-05 23:59

> [...]
> med en 2.5" HDD Adapter. Findes der nogle driver eller noget så jeg kan
> komme til at se den, jeg skal nemlig lægge Win98 over på en IBM thinkpad

Den er vel partitioneret og formateret?

MVH

Martin Sjøberg

Fra : Kim S.

Dato : 10-02-05 13:31

Hey. Jeg er kommet så langt at min computer skrev når den starte op Sec
Master HDD error og Sec Slave HDD error. Når jeg putte 2.5 i som master og
ikke andre hd'er.