Mediacenter pc
Fra : Peter

Dato : 08-02-05 12:43

Hejsa

Jeg går og funderer over om ikke jeg skal købe mig en mediacenter pc til
at have stående i min stue. Jeg har kigget lidt hist og her, men jeg
synes det er svært at overskue markedet. Vil helst ikke spilde penge på
dårlige løsninger. Derfor vil jeg blive glad hvis der var nogen som
kunne komme med nogle forslag til opsætning, software, hardware osv. Jeg
regner med at denne pc også skal fungere som min primære stationære.
Hestekræfterne er derfor også vigtige.

Mht. styresystem havde jeg tænkt mig Windows XP media center edition
2005. Findes der andet evt. bedre?

Mine krav er:

-Lydløst kraftværk (minimal lyd meget vigtigt)
-Gerne gode spilmuligheder
-Tv optagelse samtidig med man bruger pc'en til andre formål
-Smart fjernbetjening
-Tilslutning til surround anlæg

Kom frisk.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 08-02-05 23:42

"Peter" <xx@xxx.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2005. Findes der andet evt. bedre?
>
> Mine krav er:
>
> -Lydløst kraftværk (minimal lyd meget vigtigt)

Dette betyder at du skal kigge efter en maskine UDEN blæsere!

> -Gerne gode spilmuligheder
> -Tv optagelse samtidig med man bruger pc'en til andre formål
> -Smart fjernbetjening
> -Tilslutning til surround anlæg
>

> Kom frisk.

kig lidt her: http://www.hushtechnologies.com/ og vær specielt opmærksom på
HUSH ATX maskinerne der fås i modeller med betegnelsen Media Center Edition.

Mvh
Claus
(Meget tilfreds ejer at to stk. HUSH Mini-ITX)