kabinet og køler hjælp søges!
Fra : - ZULU -

Dato : 07-02-05 21:48

Jeg skal have mig et nyt kabinet - gerne billigt og støjsvagt..
hvad kan anbefales? har selv kig på:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810351
men hvad med køler - kan nogen anbefale noget og så gerne fra shg.dk

--
Thanks

Zulu

To send an email, please take off your HAT before using this address:
frodkirhat@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 00:30

hmm forventes først på lager 4-3-2005...

find et andet.. og hvis det skal ligge i det prisleje.. så måske noget i
denne stil

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=101858 Aopen H600B

Fra : - ZULU -

Dato : 08-02-05 20:54

men hvis jeg kan vente er det så OK og hvilken blæser bør jeg se på og hvad
koster denne, den skal jo koste over 220,- før det AOpen du foreslår bliver
billigere. Er det bedre på specs. ved ikke hvad jeg skal se efter, dog mere
larmende og færre watt

Fra : Anders Lund

Dato : 08-02-05 06:46

- ZULU - wrote:
> Jeg skal have mig et nyt kabinet - gerne billigt og støjsvagt..

Nu er det jo langt fra kabinettet alene som er ansvarlig for støjen, men
mere de ting du smider i det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : - ZULU -

Dato : 08-02-05 20:53

ja, det ved jeg, men mine andre dele larmer ikke meget:
Ellers har jeg to seagate 7200.7 80 og 160GB som er ret stille og et
grafikkort med passiv køling...

nuværende problem er psu og kabinetkøler...