Chili!ASP og SpicePack upload laver read-o~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 21-05-01 19:31

Jeg har kodet en upload-funktion, som egentlig virker fint, men
efterfølgende kan de uploadede filer ikke slettes eller omdøbes via Cute
FTP. Jeg får fejlen "550 Permission denied". Attributterne er angivet
til rw-rw-rw.

Koden ser således ud:

Set objPic = Server.CreateObject("Chili.Upload.1")
objPic.SizeLimit = 1048576
objPic.AllowOverwrite = True
strFilename = Right(objPic.SourceFileName,(Len(objPic.SourceFileName) -
(instrRev(objPic.SourceFileName,"\"))))
strPath = Server.mapPath("/") & "/images/portraets/" & strFilename
objPic.SaveToFile(strPath)

Set objFile = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set File = objFile.GetFile(objFile.GetFileName(strPath))
File.Attributes = File.Attributes + 32

Som det ses, har jeg prøvet at indstille attributterne på den uploadede
fil, men får fejlen "the object doesn't support this action" på linjen
med File.Attributes = ...

Kan nogen pege mig i retning af en work-a-round eller løsning?

Anders Lau
--
Anders Lau Mandsholm
Aabyhoej, Denmark