No signal or cable disconnected?
Fra : Steffen Denize

Dato : 06-02-05 20:09

Hej,

Min mor har en computer der efterhånden er begyndt at opføre sig lidt
underligt.

Når den starter op skriver skærmen : 'no signal or cable disconnected'
selvom kablet sidder i. Jeg troede det var hendes grafikkort der var
røget sig en tur, så jeg satte mit gamle kort i. Det virkede også, sådan
da. Første gang jeg booter kommer WinXP start op også frem på skærmen,
og jeg instiller det nye kort. Jeg genstarter computeren med så kommer
beskeden igen: No signal or cable...

Hvad er det lige der sker?

Hjælp ønskes, da min mor er jævn afhængig af sit tetris

/Steffen

Fra : Mikkel

Dato : 07-02-05 00:18

Hej

Det kan være at opløsningen i har valgt er for høj eller frekvensen
for den opløsning der er valgt er for høj, har du prøvet at starte op
i "fejsikret tilstand" og vælge den laveste opløsning, og genstarte
maskinen?

--
Hilsen
Mikkel Rømer Jespersen