Problemer med Lyd
Fra : Thomas

Dato : 06-02-05 18:50

Hejsa

Jeg har netop i dag formatteret min harddisk, og geninstalleret Windows.
Jeg har lagt drivere ind til alt mit hardware - De selvsamme drivere som jeg
brugte sidste gang jeg formatterede...

MEN - Hvis jeg åbner for en MP3 fil er lyden _meget_ forvrænget nu... Og
jeg har ikke nogen anelse om hvorfor....
Det samme skete faktisk da jeg skulle installere Windows på en vens computer
for en måneds tid siden - Og han har stadig problemet...

Er der nogen der har et forslag til en løsning?

Jeg kører Windows XP Pro
Jeg har hentet de fleste af de nye Windows opdateringer (Dog ikke SP2)
Jeg HAR checket at mine højtalere/subwoofer ikke er skruet for højt op
Jeg HAR prøvet at justere lydstyrken i indstillingerne for lydkortet
Mit lydkort er af de slags der er monteret på bundkortet - Og jeg har
installeret
den driver der fulgte med...
Efter jeg opdagede der var et problem, har jeg forsøgt at fjerne mit lydkort
enhedshåndteringen, genstartet, og installeret den igen (med samme driver) -
uden held.

Intet har hjulpet indtil videre... Så nu håber jeg nogen herinde har et
forslags...

Mvh. Thomas

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-02-05 21:22

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
driver) -
> uden held.
>
> Intet har hjulpet indtil videre... Så nu håber jeg nogen herinde har et

Du huskede selvfølgelig som det første, at få installeret diverse
motherboard drivere, inden du installerede lydkortsdriveren? Chipset drivere
er jo rimeligt vigtige for at alt det andet skal komme til at virke
optimalt.

Kurt

Fra : Thomas

Dato : 06-02-05 22:15

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hejsa

Der er ingen grund til at svare - Jeg har fundet en løsning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 22:40

Thomas wrote:

> Der er ingen grund til at svare - Jeg har fundet en løsning

Hvilken?

Fra : Briank

Dato : 08-02-05 02:32

> Hvilken?

Jeg gætter på at der var flueben i "20DB ekstra" , den hedder noget i den
stil i avancerede egenskaber under lydindstillinger, alternativt kan han
være kommet til at sætte lydstikket i en phoneudgang på anlægget

brian