lysne asus tv7134
Fra : Andropov

Dato : 05-02-05 21:36

Er der nogen som har et asus tv7134 wdm video capture tvkort.
Jeg har prøvet at se flere udsendelser og det bliver vist for mørkt.
Hvordan gør man det lysere ?

Helst en rimelig præcis forklaring da jeg har ledt efter hvor det kan
indstilles og har ikke fundet det.

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 06-02-05 12:28

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan gør man det lysere ?
> Helst en rimelig præcis forklaring da jeg har ledt efter hvor det kan

Din monitor har kontrast og lys indstillinger der findes også utillity til
indstilling af farve og kontrast forhold endvidre har du på skrive bordet
Under skærm indstillinger mulighed for at ændre disse forhold.
Der er mange video codes til at afkode pal signal fra dit TV hvis du bruger
windowsXP så prøv windows movie maker ellers kan det være en opdatering vil
hjælpe dig du kan hente den her:
http://support.packardbell.com/nl/mypc/?PibItemNr=6938420000&PibItemParent=platform_veloce_ixtreme

Fra : Andropov

Dato : 06-02-05 21:25

>Din monitor har kontrast og lys indstillinger der findes også utillity til
>indstilling af farve og kontrast forhold endvidre har du på skrive bordet
>Under skærm indstillinger mulighed for at ændre disse forhold.

Men jeg vil ikke have ændret skærmindstillingerne generelt da det
fungerer godt nok med andre programmer.

> [...]
>windowsXP så prøv windows movie maker ellers kan det være en opdatering vil

Det jeg egentlig gerne vil have svar på er om man kan gå ind i
driveren til tvkortet og der ændre og gøre det lysere på skærmen. Jeg
ved blot ikke hvordan man gør det.

Fra : Kaj Hansen

Dato : 07-02-05 19:59

> Det jeg egentlig gerne vil have svar på er om man kan gå ind i
> driveren til tvkortet og der ændre og gøre det lysere på skærmen. Jeg
> ved blot ikke hvordan man gør det.

I det medfølgende TV software er der formodentlig en setup option
eller funktionsindstilling, og i dennes menu er der normalt en video
option hvor man kan idstille lys, kontrast, farver og mætning
det gælder i altfald for mit medion kort, der er baseret på samme
capture chip

mvh
k.a.hansen

Fra : Andropov

Dato : 08-02-05 12:56

On Mon, 7 Feb 2005 19:59:04 +0100, "Kaj Hansen"
<kahan@E-post10.tele.dk> wrote:

> [...]
>option hvor man kan idstille lys, kontrast, farver og mætning
>det gælder i altfald for mit medion kort, der er baseret på samme

Mit TV software hedder intervideo Home Theater og der er ingen steder
hvor man kan indstille lys o.s.v