Hjælp: Lader til dell inspiron?
Fra : Ole Bak

Dato : 05-02-05 09:20

Hej alle.

Min søsters dell inspiron 510 vil lige pludselig ikke lade længere... Den
vil heller ikke køre direkte på ac adaptoren... Adaptoren lyser godt nok, og
jeg kan måle med mit voltmeter at der godt nok kommer ca 18 volt ud af
stikket. Men eftersom der sidder noget processor styret halløj i laderen, så
kan den jo godt ske at være defekt.

Derfor:
Er der en i Randers (eller omegn) der har en lader til sådan en maskine
(eller tilsvarende) jeg kan komme forbi og prøve med? Det haster en lille
smule, da hun gerne snart skal i gang med at skrive større skriftlig opgave.
Som tak for venligheden vil der være en flaske rødvin ell. lig.

I er mere end velkomne til at ringe til mig på 40280203 hvis der skulle være
en venlig sjæl derude.

Pfh. Tak

/ole

x-postet i dk.edb.hardware, dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 06-02-05 12:48

> [...]
> stikket. Men eftersom der sidder noget processor styret halløj i laderen,

Mon ikke du kan bruge et bil batt som strømforsyning,
de fleste bærbar kan vel stadig tilsluttes bilens 12v så
hvis du har en adapter og et 12v batt. V Glenn.

Fra : Henning

Dato : 06-02-05 21:07

On Sat, 5 Feb 2005 09:19:56 +0100, "Ole Bak" <ole.l.bak@mail.kd>
wrote:

> [...]
>stikket. Men eftersom der sidder noget processor styret halløj i laderen, så

Ring til Dell support i morgen, så har du en ny med posten på tirsdag
(forudsat du har garanti på maskinen endnu.)

Henning
hsb@(fjernes)image.dk