VENTER DU BARN SÅ SE HER!
Fra : Cityline

Dato : 21-05-01 19:38

Klik ind på http://www.baby-basics.com og udfyld kuponen, så får du en
startpakke med bl.a. 26 stk. GRATIS Pampers Newborn bleer.
Man skal godt nok afhente pakken i en BILKA, A-Z eller FØTEX, men man kan
selv vælge hvor og hvornår, bare det er inden for tre måneder fra
bestillingen.
mvh line

Fra : P&B

Dato : 22-05-01 06:15

Hvis man har født,kan man også få pakken.
Jeg fødte for 4 mdr. siden og hentede min pakke den anden dag..

MVH. Bente

Fra : Colin Rosenthal

Dato : 22-05-01 12:52

On Tue, 22 May 2001 07:14:57 +0200,
P&B <bentehansen76@post.cybercity.dk> wrote:
>Hvis man har født,kan man også få pakken.
>Jeg fødte for 4 mdr. siden og hentede min pakke den anden dag..

>"Cityline" <cityline@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Svensk, Dansk, og Finsk, men ikke Norsk

--
Colin Rosenthal