Problemer med patron
Fra : Kasper Jensen

Dato : 30-01-05 10:25

For nogle uger siden skiftede jeg min sorte patron (hp 51645a) på min hp
deskjet 960c, da den gamle patron var tom. Ved første udskrivning kom
der en beskedboks op med besked om at fjerne patronen og sætte den i
igen, og det har der siden gjort fra tid til anden, når jeg har skullet
udskrive, men ikke hver gang, selvom jeg har forsøgt denne løsning en
del gange. Problemet er, at ved udskrifter med meget sort i områder, så
præges det udskrevne område af hvide streger, da der åbenbart ikke
printes i hele det sorte område. Patronen er original, og jeg har sågar
sat en anden ny patron i, hvilket heller ikke har hjulpet på problemet.
Der er ingen problemer med farvepatronen. Hvordan pokker løser jeg dette
problem, så jeg igen kan printe nogle *ordentlige* billeder?

--
Kasper Vinyl forever.
*Alt* med Gasolin' og Kim Larsen købes, sælges og byttes.

Fra : Hans

Dato : 30-01-05 11:37

Kasper Jensen wrote:
> [...]
> hjulpet på problemet. Der er ingen problemer med farvepatronen.
> Hvordan pokker løser jeg dette problem, så jeg igen kan printe nogle

Printeren skal renses. De fleste DeskJet modeller "sovser" til ude til højre
i området hvor spædning og kalibrering foregår.

Du skal en tur forbi HP's hjemmeside og se efter metoden til at rense din
model.

Hans

Fra : Kasper Jensen

Dato : 30-01-05 13:07

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Du skal en tur forbi HP's hjemmeside og se efter metoden til at rense
din
> model.

Tak for det...det lykkedes at få det til at virke efter temmeligt mange
forskellige forsøg...