Drriver usb controller Intel R 82801DB/DB~
Fra : jama

Dato : 29-01-05 11:53

Jeg skull rep min pc da jeg ikke kunne komme på nettet.Jeg har en TOSHIBA
Satellite L10 PSL10E-00D01MED 1.4 Mhz. med Home edition.Det er en bærbar
,hvor der medfølger en rep.cd jeg har selv begge XP OS,men ville helst
bruge den medfølgende software.Så derfor ind med cd også ellers følge
anvisningerne,det gik godt bare med den hage at istedet for 2 drev som jeg
før havde,var der nu kun et drev da install.var færdig.Jeg prøvede at
install. endnu engang men jeg må indrømme at hvis jeg ikke fulgte standard
metoden var special install.mere end jeg turde.derfor ind med min egen XP og
så ellers lave 2 drev ,alt er gået godt med et lille men.Når jeg har
indstillet alle driver til de forskellige hardware der på min pc,opdagede
jeg at i enhedhåndtering er der fejl i en af USB contoller nemlig denne her
Intel R 82801DB/DBM usb Universal Hostcontroller 24C4 jeg kan kke
opdat.den for jeg kan ikke finde driveren jeg har prøvet alt været på nette
hos Intel og Tociba,men kunne ikke finde den.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

MVH. jama

Fra : Fynbo

Dato : 29-01-05 12:17

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nette
> hos Intel og Tociba,men kunne ikke finde den.

Hvilket chipset er der i maskinen?

Find ud af det og hent filen til det på intel's hjemmeside..
Der er alt i den... Også drivere til usb...

Fynbo

Fra : jama

Dato : 29-01-05 12:50

> [...]
>
> Fynbo
>
> TAK for rået men der kom en kammerat forbi han fixede det ,men tak
mvh. jama