Strømforsyning
Fra : Lasse

Dato : 29-01-05 11:25

Hej,

Jeg står og skal købe nyt kabinet, og kunne godt tænke med at vide hvor stor
en strømforsyning jeg skal vælge.
Mit system er:

Athlon XP 2600+
3x256 mb ram
GeForce 4 ti 4800
cd-brænder og dvd drev.
og maxtor diamond max 9

Jeg kører pt. med en 300w strømforsyning, men er det nok?
Jeg har fundet et ret godt kabinet, men med det følger en 350w
strømforsyning, kan det gå?
Spændingen er iflg. bios:
Vcore1: 1,63v
Vcore2: 2,56v
+3v,3: 3,26v
+5v: 5,03v
+12v: 13,12v

-12v: -11,79v
-5v: -5,21v
+5v: 3,09v
Vbat: 2,03v

På forhånd tak for hjælpen!
Hvis der er nogen der kan anbefale et godt kabinet (med strømforsyning)
ville det også være rart

--
Lasse

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-05 15:03

Lasse wrote:

> Jeg kører pt. med en 300w strømforsyning, men er det nok?

Hvad kan den levere?

> Jeg har fundet et ret godt kabinet, men med det følger en 350w
> strømforsyning, kan det gå?

Hvad kan den levere?

> Spændingen er iflg. bios:

Dem kan du ikke bruge til noget reelt.

> Hvis der er nogen der kan anbefale et godt kabinet (med
> strømforsyning) ville det også være rart

Køb kabinet og PSU hver for sig.