Ny PC3200 ram til P4 system?
Fra : Peter Andersen

Dato : 29-01-05 10:36

Jeg står og vskal købe DDR RAM til en ny maskine (ASUS P5GD1-VM
bundkort), men er lidt i tvivl omkring ydelsen af alle de her
forskellige PC3200 ram-blokke. Man kan få 512 Mb blokke lige fra ca.
470 kr. op til 1500 kr. Jeg er ikke villig til at give en overpris for
en marginalt bedre ydelse. Er der nogen der kan anbefale noget godt ,
der gir en god ydelse i forhold til prisen?

Mvh

Peter

Fra : Jesper

Dato : 29-01-05 11:56

"Peter Andersen" <plandersen@OSAMABINLADENyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en marginalt bedre ydelse. Er der nogen der kan anbefale noget godt ,
> der gir en god ydelse i forhold til prisen?

Jeg bruger:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=86124
og har ikke haft problemer.

/JB

Fra : Ivan [7100]

Dato : 29-01-05 12:32

> [...]
> en marginalt bedre ydelse. Er der nogen der kan anbefale noget godt ,
> der gir en god ydelse i forhold til prisen?

Det man typisk betaler for, er stramme ramtimings, evnen til at klokke over
og evt. en eller anden form for garanti .......Så det kommer jo an på dine
intentioner. Skal du overclocke? Eller skal de bare køre som alm. PC3200?