IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB
Fra : Peter Christiansen

Dato : 28-01-05 14:57

Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i computeren
mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar harddisk med
følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
printpladen på Harddisken der er brændt af.
M.v.h.Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-01-05 15:07

"Peter Christiansen" <1HXpcmotorcykler@mail.tdcadsl.dk(fjern1HX)>
crashed Echelon writing

> [...]
> harddisk med følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at
> prøve om det er printpladen på Harddisken der er brændt af.

Prøv i markedsgrupperne, her er kun plads til diskussioner.

--
Bjarke Andersen

Fra : SA

Dato : 28-01-05 15:41

Peter Christiansen wrote:
> [...]
> følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
> printpladen på Harddisken der er brændt af.

øhh, botset fra at du nok skal forsøge i en anden gruppe(markedsgruppe),
er det så ikke Dataworlds problem at skaffe dig en anden disk?! Eller
har de fralagt sig ethver ansvar, og hvis de har, så ved du jo nok hvor
du IKKE skal have lavet noget næste gang, ikk´?

/SA

Fra : Hans

Dato : 28-01-05 18:59

SA wrote:
> [...]
> dig en anden disk?! Eller har de fralagt sig ethver ansvar, og hvis
> de har, så ved du jo nok hvor du IKKE skal have lavet noget næste

De fleste serviceværksteder har den klausul, at de ikke garanterer for
kundedata eller programmer, så den kommer han desværre ikke langt med.

Hans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-01-05 01:22

"Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> De fleste serviceværksteder har den klausul, at de ikke garanterer for
> kundedata eller programmer, så den kommer han desværre ikke langt med.

Næh, men nu siger han jo de ligefrem har brændt harddisken af, så er det jo
deres problem.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 29-01-05 01:29

Bjarke Andersen wrote:
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> Næh, men nu siger han jo de ligefrem har brændt harddisken af, så er
> det jo deres problem.

Prøv og læs hvad jeg skrev igen. Harddisken, ja, data på harddisken, nej.

Hans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-01-05 01:40

> Prøv og læs hvad jeg skrev igen. Harddisken, ja, data på harddisken, nej.

Jeg har læst igen og fatter at SA fortæller spørger om værkstedet ikke har
erstatningspligt, du svarer at de fleste væksteder har klausul på de ikke
dækker dataindholdet på disken som jeg ser ikke har noget med problemet at
gøre.

Så fatter stadig ikke hvor du vil hen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 29-01-05 01:48

Bjarke Andersen wrote:
> [...]
> ikke har erstatningspligt, du svarer at de fleste væksteder har
> klausul på de ikke dækker dataindholdet på disken som jeg ser ikke

Det er da indlysende at det oprindelige indlæg handler om at fiske data ud
fra en havareret harddisk. Det vil da være spild af tid at rode med en
harddisk fra ruder konges tid, hvis indholdet ikke betyder noget.

Hans

Fra : Henning

Dato : 28-01-05 19:23

On Fri, 28 Jan 2005 14:57:14 +0100, "Peter Christiansen"
<1HXpcmotorcykler@mail.tdcadsl.dk(fjern1HX)> wrote:

> [...]
>følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
>printpladen på Harddisken der er brændt af.

De er statter vel den ødelagte disk med en i samme størrelse? Så
genindlæser du bare din backup

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : uffe eriksen