OT - Hej
Fra : Steffen Møller

Dato : 27-01-05 17:22

Hej

I forbindelse med en eksamen jeg skal have (i morgen) kunne jeg godt
bruge den flash som der ligger på http://it.sparel.dk/ og så bruge den
i powerpoint

er det muligt?

/stef

Jeg ved godt det er OT - men der er ikke meget trafik i
dk.edb.internet.webdesign.flash, og jeg fik at jeg skulle til eksamen
for to timer siden.

Fra : Morten

Dato : 27-01-05 18:45

> I forbindelse med en eksamen jeg skal have (i morgen) kunne jeg godt
> bruge den flash som der ligger på http://it.sparel.dk/ og så bruge den
> i powerpoint
>
> er det muligt?

Ved ikke om det er muligt at bruge en flash i powerpoint, men du kan finde
flashen i din internetcache efter du har kørt den i browseren.

Hvis du har kørt flashen i Explorer på XP, vil den ligge her og hygge sig:
C:\Documents and Settings\[USER]\Local Settings\Temporary Internet Files

Flash har endelse .swf
Flashen kan nu gemmes på harddisken og køres i en browser når man lyster og
helt uden netforbindelse. Hvordan med PowerPoint kan andre måske svare på
eller måske du selv kan finde ud af det så ;)

Mvh
Morten

Fra : Filip

Dato : 28-01-05 08:34

> Jeg ved godt det er OT - men der er ikke meget trafik i
> dk.edb.internet.webdesign.flash, og jeg fik at jeg skulle til eksamen
> for to timer siden.

Hvad står OT for????

Filip

Fra : N/A

Dato : 28-01-05 09:07

Fra : F.Hansen

Dato : 28-01-05 09:07

> "Filip" <filipravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Off topic, se mere her http://www.gaarde.org/acronyms/

Finn

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-01-05 09:10

"Filip" <filipravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad står OT for????

Off Topic ... Dvs. ikke relevant jvf. gruppens fundats.
--
Peter J

Fra : Anders Lund

Dato : 29-01-05 01:25

Peter Jensen wrote:
> "Filip" <filipravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Off Topic ... Dvs. ikke relevant jvf. gruppens fundats.

Kan det ikke også være off topic fra det emne man ellers har diskuteret
i en tråd?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk