Min PC'er genstarter efter"Luk Computer"
Fra : ole holmvang

Dato : 24-01-05 20:09

Kører XP.

Har tidligere kunnet klare problemet med
"Fjern fluebenet v. genstart automatisk",
- men denne gang virker denne løsning ikke.

Hjælp ! - Hvordan løser jeg problemet.
- at slukke for stkkontakten er en løsning men for primitiv.

Tak for hjælpen
ole

Fra : Casper Bang

Dato : 24-01-05 21:09

> Kører XP.

Så er det en XP gruppe du skal have fat i :)

FUT: dk.edb.system.ms-windows

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-01-05 23:04

ole holmvang wrote:

> Hjælp ! - Hvordan løser jeg problemet.

Check drivere til bundkortet, samt ACPI-indstillingerne under
"Strømstyring".

Jesper G. Poulsen

Fra : Pico

Dato : 24-01-05 23:28

ole holmvang wrote:
> [...]
> - men denne gang virker denne løsning ikke.
>
> Hjælp ! - Hvordan løser jeg problemet.
> - at slukke for stkkontakten er en løsning men for primitiv.

Det har jeg oplevet et par gange og det har været driverne til Logitex
der skulle opgraderes til nyere ver. Så er det om du køre med logitec,
ellers dur det jo ikke
Pico