HP Pavilion Athlon 64 3200+ model a708.dk
Fra : Andropov

Dato : 21-01-05 18:19

HP Pavilion Athlon 64 3200+ model a708.dk:

Er der nogen som ved hvilket harddiskmærke og dvd-brændermærke
ovenstående computer har som Bilka sælger i denne uge ?

Jeg har været inde og kigge på HP's hjemmeside men kan ikke finde
oplysningerne jeg søger:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/34307-351123-1284187-1284187-1284187-9516373-21869645.html

De har også haft den i tilbudsavis for et par uger siden.
Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med den ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 20:52

Andropov wrote:

> HP Pavilion Athlon 64 3200+ model a708.dk:

Det hører til i dk.edb.hardware.baerbar

Jesper G. Poulsen

Fra : Andropov

Dato : 21-01-05 21:17

On 21 Jan 2005 19:52:15 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Det hører til i dk.edb.hardware.baerbar

Det er en stationær pc.....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 21:53

Andropov wrote:

> Det er en stationær pc.....

Iflg. mine kilder er en HP Pavilion en bærbar PC.

Jesper G. Poulsen

Fra : Esben

Dato : 22-01-05 00:34

> Iflg. mine kilder er en HP Pavilion en bærbar PC.

Pavilion har i mange år været HP's consumer serie af pc'er, både bærbare og
stationære.

--
Esben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-05 01:39

Esben wrote:

> Pavilion har i mange år været HP's consumer serie af pc'er, både
> bærbare og stationære.

Okay. Taget til efterretning.

Jesper G. Poulsen

Fra : Esben

Dato : 22-01-05 00:35

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> HP Pavilion Athlon 64 3200+ model a708.dk:
>
> Er der nogen som ved hvilket harddiskmærke og dvd-brændermærke
> ovenstående computer har som Bilka sælger i denne uge ?

Det er typisk Maxtor eller Seagate diske der sidder i dem. DVD-mærket kender
jeg ikke, men CD og DVD-rom plejer at være LiteOn.

--
Esben

Fra : Andropov

Dato : 22-01-05 00:57

On Sat, 22 Jan 2005 00:35:07 +0100, "Esben" <esben@gruf.LAND> wrote:

>"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Det er typisk Maxtor eller Seagate diske der sidder i dem.

Jeg har købt en computer i Bilka for ca. 4 år siden. Der sad en
Seagate harddisk i.

> DVD-mærket kender
>jeg ikke, men CD og DVD-rom plejer at være LiteOn.

Jeg har lige været inde på HP pavilion a708.dk driver download side.
Der er nævnt følgende:

HLDS GWA-4083B 8X DVD(+/-)R/RW DL Drive Firmware Update
Lite-On SOHW-832S 8X DVD+/-R/RW Drive Firmware Update

Så vidt jeg kan se er det begge to brændere.
Det lyder ikke for godt hvis det er en HLDS GWA-4083B brænder som
sidder i den. Seagate foretrækker jeg også frem for Maxtor.