TV-Kort
Fra : quake

Dato : 20-01-05 17:25

Hvordan får man sine parabolkanaler ind på sit tv-kort jeg har mine
almindelige tv-kanaler inde men kan ikke får parabolen med på
det er et leadtek 2000 xpert tvkort
har trukket en ledning fra tv-kortet til mit tv og med et dobbeltstik delt
tvsignalet,
der er godt nok scartstik fra min parabol til min video og så op til tv-et
så kan det værer derfor.

Har ikke så meget forstand på det.

Quake

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-01-05 17:55

"quake" <lotusvej@mail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> delt tvsignalet,
> der er godt nok scartstik fra min parabol til min video og så op til

Din parabol receiver er din tuner for parabolen. Dermed skal denne
tilsluttes dit tvkortet. Det er osse din receiver til parabolen du anvender
for kanalskifte.

--
Bjarke Andersen

Fra : quake

Dato : 21-01-05 14:06

> [...]
>
> Din parabol receiver er din tuner for parabolen. Dermed skal denne
> tilsluttes dit tvkortet. Det er osse din receiver til parabolen du

Jo men når jeg så har det så er der striber på parabokanalen men ikke
tv-kanalerne
troede man på en eller anden måde kunne samme parabol ledning og tv ledning
i en

quake

Fra : ole

Dato : 22-01-05 10:46

Jeg tager kanal 36 ud bag på min Topfield modtager og så virker det bare.
Venligst Ole

Fra : quake

Dato : 22-01-05 11:57

Og hvordan gør man lige det på en nokia 9802s parabolmodtager
quake