Steelpad larmer ved bevægelse
Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-01-05 16:05

Hej.

Jeg har lige modtaget min nye Steelpad 4S og den er jo rigtig dejlig
(specielt sammen med min Logitech MX700), men den larmer en lille smule, når
jeg bevæger musen henover den.
Findes der et eller andet, der kan sættes nedenunder musen og måske give
lidt mindre friktion?

Søren

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-01-05 16:20

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når
> jeg bevæger musen henover den.
> Findes der et eller andet, der kan sættes nedenunder musen og måske give

Teflon tape?

/Ole

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-01-05 17:10

/Ole (6000) wrote:
> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Teflon tape?
>
> /Ole

Lige præcis. Og hvis jeg havde kigget ordentligt efter i pakken, så havde
jeg slet ikke behøvet at spørge :) Mange tak for hjælpen.

Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 20-01-05 17:51

> Lige præcis. Og hvis jeg havde kigget ordentligt efter i pakken, så havde
> jeg slet ikke behøvet at spørge :) Mange tak for hjælpen.

Og hvis det slipper op kan det billigste "aimtape" fra www.terashop.dk
sagtens klare sagen ;)

Brian